środa, 13 lipca 2016

TAG: Co jest w mojej wakacyjnej kosmetyczce?

Jak pewnie część z Was już wie ze Snapchata w najbliższą niedziele wyjeżdżam na wakacje. Z tej też okazji postanowiłam pokazać Wam co z kolorówki i pielęgnacji ze sobą zabieram. Dodam jeszcze, że nie zobaczycie u mnie rzeczy takich jak: płyny do kąpieli, szampony, płatki kosmetyczne, szczoteczki i pasta do zębów, czy szczotka do włosów zabiera moja mama we wspólnej kosmetyczce.


   Pielęgnacja

Twarz
Do codziennej pielęgnacji zabieram żel do mycia twarzy "Under Twenty, Intense Anti! Acne, aktywny żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory", krem na całą twarz "Ziaja, krem bio aloes nieperfumowany", który swoją drogą serdecznie polecam, oraz krem "Alterra, hydro krem pod oczy, Winogrona Bio i Biała herbata Bio".






Dodatkowo płynne produkty w dużych opakowaniach przelałam do podróżnych buteleczek. Mowa tu o łagodzącym płynie micelarnym z BeBeauty oraz tonikiem ogórkowym z Ziaji.



Ciało
Wybrałam jeden z moich ulubionych antyperspirantów "Garnier mineral, Invisable", który dodatkowo zajmuje bardzo mało miejsca. Z kolei jeżeli chodzi o zapach to postawiłam na odświeżającą mgiełkę.



Do nawilżania ciała wybrałam balsam z Farmony "Tutti Frutii", Który oprócz świetnego nawilżania i zapachu jest w niedużej buteleczce. W wakacje należy zadbać również o ochronę przed słońcem dlatego zdecydowałam się na mleczko do opalania SPF 30 z Kolastyny.


 
Kolorówka

Twarz
W wakacje rzadko kiedy wykonuję pełny makijaż, dlatego i tym razem nie zabierałam podkładu, a jedynie korektor "Miss Sporty, Perfect Stay nr1", transparentny puder matujący od BeBeauty oraz paletkę do konturowania "3 Steps to perfect face" od Wibo, która jest idealną opcją na wyjazd.









Oczy
Tu postawiłam na same pewniaki - produkty, które są ze mną od dłuższego czasu i uwielbiam o czym możecie się z resztą dowiedzieć z mojego Instagrama, na którym widnieją recenzje każdego z tych kosmetyków. Maskara "Wibo, Growing Lashes", beżowa kredka na linię wodną od Lovely oraz cień do brwi od Golden Rose w odcieniu 104.





Usta
Przy tej części myślałam najwięcej, ponieważ mam dużo szminek, konturówek i pomadek, które uwielbiam, ale ostateczny wybór padł na dwie konturówki:

1. Lovely, Perfect Line nr 1

2. Miss Sporty, Lipliner Pencil nr 007

Oraz rumiankową pomadkę nawilżającą z Alterry.





   Akcesoria

Oczywiście musiałam zabrać ze sobą pędzle, którymi będę wykonywała makijaż. Tu też starałam ograniczyć się do minimum.

1. Deni Carte, Prestige P90S, pędzel którym w ostatnim czasie bardzo polubiłam nakładanie pudru

2. No name, do bronzera

3. Do rozświetlacza

4. Szczoteczka do wyczesywania brwi; ewentualnego poprawienia rzęs

5. Skośny pędzelek do brwi




Pozostając jeszcze w temacie akcesoriów i dodatków postanowiłam dorzucić kilka, według mnie niezbędnych rzeczy:

1. Pilniczek do paznokci

2. Pęsetka

3. Maść na opryszczkę

4. Antybakteryjny żel do rąk

5. Odżywka do paznokci Eveline 8w1

6. Nawilżające krople do oczu Zuma Noka

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) Śledziłam Twojego bloga już wcześniej, spodobał mi się (tak samo jak instagram), więc na pewno będę stałą bywalczynią :) Sama dopiero zaczynam blogować, na razie na moim blogu tylko post powitalny, ale jeśli masz ochotę zajrzeć, to zapraszam: http://wikiswiatek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :* A na twojego bloga będę na pewno regularnie zaglądać :*

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post,wogóle caly twoj blog jest genialny zycze duzych sukcesow z tym zwiazanych😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło słyszeć takie słowa :* Dziękuję! ♥

      Usuń
  3. U mnie latem zdecydowanie przeważa pielęgnacja! :) Fajny post!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń