środa, 31 sierpnia 2016

#opróżniamykosmetyczki cz. 1

Cześć! Dziś mam dla Was nieco inny post, a to dlatego, że postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu #opróżniamykosmetyczki organizowanym przez Trusted Cosmetics. Cały proces wyzwania jest podzielony na części, w których uczestniczki przedstawiają zarówno poszczególne kosmetyki do makijażu jak i do pielęgnacji. Akcja kończy się już 11 września, a ja zabrałam się za to stosunkowo bardzo późno, więc posty będą pojawiały się przez najbliższe 10 dni bardzo często! ;) 

Jeżeli jesteście zainteresowane wzięciem udziału w ww. wyzwaniu to zapraszam na stronę  internetową Trusted Cosmetisc, abyście mogły bliżej zapoznać się z zasadami i bierzcie udział, mamy jeszcze 10 dni! :D

Bez zbędnego rozpisywania się zabieram się do przedstawiana kosmetyków z pierwszej części wyzwania: Co zawiera moja kosmetyczka? Postanowiłam, że pokażę Wam wszystkie kosmetyki, których aktualnie używam podczas pielęgnacji i makijażu. Zapraszam!



1. PIELĘGNACJA CIAŁA


Żel pod prysznic Farmona Tutti Frutti - wiśnia&porzeczka
Peeling Farmona Tutti Frutti - kiwi&karambola
Masło do ciała Farmona Tutti Frutti - malina&jeżyna
Balsam do ciała Garnier
Antyperspirant Rexona Motionsense - aleo vera


2. PIELĘGNACJA TWARZY


Żel oczyszczający Under Twenty
Żel nawilżający BeBeauty
Tonik Ziaja
Krem do twarzy Ziaja Bioaloes
Krem pod oczy Alterra


3. PIELĘGNACJA WŁOSÓW

 

Szampon do włosów Head&Shoulders - citrus fresh
lub Syoss Repair Theraphy
Mgiełka do stylizacji Timotei


4. PIELĘGNACJA I STYLIZACJA PAZNOKCI

Odżywka do paznokci Eveline 8w1
Lakiery Golden Rose Express Dry nr 12 i 16

5. PERFUMY
 

Mgiełka do ciała Nature de Marseille
Woda prfumowana Adidas Get Ready!


6. MAKIJAŻ

Twarz
Korektor pod oczy Miss Sporty Perfect Stay 10hr - 1
Puder Smart Girls Get More Loose Powder
Paletka do konturowania Wibo 3 Step,s To Perfect Face - Light

Oczy


Golden Rose Eyebrow Powder - 104
Maskara Wibo Growing Lashes
Kredka Lovely Nude Eye Pencil

Usta


Golden Rose Velvet Matte - 03
Lovely Extra Lasting  - 1
Balsam do ust Carmex - Vanilla

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Mam kilka z tych kosmetyków, i mogę stwierdzić ,że ta paletka z Wibo, cień do brwi i 2 szminki są genialne ! ♥
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku pokazałaś strasznie dobre i tanie kosmetyki ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń