niedziela, 21 sierpnia 2016

Zapowiedzi Wibo, inspiracje + co wpadło mi w oko?

Zapewne widziałyście już pierwszą część z zapowiedzi kosmetyków Lovely, a jeżeli nie to zapraszam do przeczytania TUTAJ. Dzisiejszy post będzie polegał na tym samym co ostatnio: pokażę Wam kosmetyki, które wpadły mi w oko z jesiennych zapowiedzi, tym razem Wibo, oraz kosmetyki, na których się wzorowało. Tak więc bez zbędnego gadania, zabieram się do pokazywania.

TWARZ

Matte Mix Bronzer

Coś idealnego dla mnie. Matowy bronzer w ładnym odcieniu i to dostępny w Rossmannie za niską cenę. Czego chcieć więcej? Jestem pewna, że skuszę się na produkt inspirowany m.in. Inglotem ;)



 3 Steps To Perfect Face - Dark


Ciemniejsza wersja uwielbianej przeze mnie paletki do konturowania właśnie od Wibo. Myślę, że ta wersja może być dla mnie nieco za ciemna, ale i tak dokładnie jej się przyjrzę w sklepie. Takie trójki do konturowania ma w swojej kolekcji już wiele marek, jednak te najpopularniejsze są chyba ze Sleeka oraz Makeup Revolution.



Ecasty Blusher

Róż, którego opakowanie do złudzenia przypomina te z Narsa. Róż, który naprawdę mi się spodobał ze względu właśnie na to opakowanie i sam kolor, jednak mój problem jest taki, że nie potrafię się przełamać do używania różu. O ile matowy odcień jakoś zniosę, to tych perłowych, czy nawet satynowych nie mogę nauczyć się nosić ;)


OCZY

Go Nude - Sex Appeal

Paleta cieni do powiek, która samym opakowaniem i ułożeniem cieni bardzo przypomina te od Urban Decay: Naked 2 & Naked 3, ale gama kolorystyczna chyba najbardziej zbliżona jest do palety tej samej firmy: Naked Smoky. Paleta ta sama w sobie mi się podoba, ale nie zdecyduję się na jej kupno, ponieważ preferuję maty na powiekach, a ona jest w większości połyskująca.



To już wszystko jeżeli chodzi o Wibo, ale Was zapraszam do zapoznania się z ich całą ofertą na stronie internetowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz