piątek, 2 września 2016

#opróżniamykosmetyczki cz.2

W ostatnim poście wspominałam, że przez najbliższe dni posty będą pojawiały się bardzo często ze względu na mój udział w wyzwaniu #opróżniamykosmetyczki, które kończy się już 11 września. Jeżeli jesteście zainteresowane szczegółami całego wyzwania odsyłam Was do mojego poprzedniego postu, w którym krótko wszystko wyjaśniłam, lub bezpośrednio na stronę internetową Trusted Cosmetics. 

Dzisiejszy post jest zarówno drugą częścią akcji #opóżniamykosmetyczki pt. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Pokażę Wam wszystkie produkty do pielęgnacji, które posiadam i polecam.


ŻELE DO MYCIA TWARZY

 

Under Twenty żel oczyszczający
Nivea żel z peelingiem
BeBeauty nawilżający żel micelarny

PRODUKTY PŁYNNE 
 

BeBeauty łagodzący płyn micelarny
Ziaja tonik ogórkowy
Ziaja dwufazowy płyn micelarny

KREMY 


 Ziaja masło kakaowe
Ziaja bioaloes
Perfecta Skin Drink
Alterra krem pod oczy

USTA


Revo - truskawka
Nivea Lip Butter - malina
Carmex - Vanilla
Alterra z granatem
Alterra z rumiankiem

AKCESORIA


Szczoteczka do mycia twarzy For Your Beauty
Sylikonowa myjka For Your Beauty


MÓJ INSTAGRAM
MÓJ SNAPCHAT - KOSMETYKO_MANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz