piątek, 19 sierpnia 2016

Zapowiedzi Lovely, inspiracje + co wpadło mi w oko?

Hej! Niedawno Lovely i Wibo wrzuciło na swoją stronę internetową zapowiedzi swoich kosmetyków, które będą w sprzedaży już tej jesieni. Przejrzałam wszystkie z nich i w stu procentach zgadzam się z innymi dziewczynami, że obie firmy (choć w zasadzie jest to jedna marka ;) ) wzorowały się na opakowaniach i kolorach droższych marek kosmetycznych. Dlatego też postanowiłam przygotować post, w którym pokażę Wam, które z nowości wpadły mi w oko, a przy okazji produkty danych marek, na których się wzorowały.
Dodam jeszcze, że cały temat podzieliłam na dwie części i dziś zobaczycie tylko firmę Lovely.

TWARZ

Chic Cheeks


Kremowy róż w sztyfcie, który przed Lovely miały w swoim asortymencie już inne marki takie jak NYX, Bobbi Brown, czy Collection, jednak mi najbardziej przypomina on te z Clinique. Lovely zapowiedziało również rozświetlacz w takiej postaci, jednak mimo iż jestem wielką fanką rozświetlaczy bardziej przemówił do mnie ten produkt.



OCZY


Fabulous Kit & Precious Kit

Palety cieni do powiek, które wyglądają niemalże identycznie jak te od Too Faced.

Fabulous Kit to zamiennik Natural Eyes

 
Precious Kit to zamiennik Boudoir Eyes


Brow Creator Pencil

Kredka do brwi prawie idealna. A prawie dlatego, że pomimo iż posiada automatyczną kredkę w dobrze dobranym kształcie, to z drugiej strony brakuje jej grzebyczka, który posiadają kredki od wielu nawet tych łatwo dostępnych firm jak Wibo, czy Golden Rose. I choć ta kredka mogła być wzorowana na ww. produktach to wszystkie wiemy, że to Anastasia Beverly Hills jest prawdziwą królową brwi i to od niej wzorują się tak naprawdę wszystkie marki kosmetyczne.


USTA

K-Lips

Zapewne każda z Nas po zobaczeniu tego produktu wiedziała na czym wzorowało się Lovely. Opakowanie, zawartość, formuła, a nawet nazwa "K-Lips" nawiązują do płynnych pomadek Kylie Jenner, które są kochane przez miliony kobiet. Duet: konturówka oraz matowa płynna pomadka zamknięta niemalże w identycznym pudełeczku jak te od Kylie.




To na tyle, jeżeli chodzi o produkty, które mnie zauroczyły. Oczywiście samych zapowiedzi było więcej, więc zostawiam Wam link, abyście mogły same dokładnie przeanalizować i dopisać coś na swoją jesienną listę zakupów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz