niedziela, 28 sierpnia 2016

Back to school 2016/17 - HAUL #1

Wakacje - kto ich nie uwielbia? Wszyscy kochamy ten czas, w którym nie musimy przejmować się szkołą, obowiązkami i nauką. Niestety. Wszystko kiedyś się kończy, łącznie z wakacjami. Są jednak rzeczy, które przychodzą wraz z końcem wakacji, a jednocześnie nie przygnębiają. Jedną z takich rzeczy są właśnie szkolne zakupy. No bo która z Nas nie uwielbia zakupów?

Dzisiejszy post ma dość nietypowy wstęp, a to wszystko dlatego, że zdecydowałam się przygotować dla Was wpis, o który prosiłyście już na początku wakacji. Chodzi tu o najpopularniejszy chyba post w blogosferze i na YouTubie z serii "Back to School", mianowicie haul z przyborami szkolnymi.

W miarę możliwości będę podawała Wam sklepy, w których dostaniecie po niższe produkty.

 


ZESZYTY

W tym roku zdecydowałam się na zeszyty formatu A5 w miękkiej oprawie, które są wg mnie najwygodniejsze. Dodatkowo kupiłam trzy kołozeszyty formatu A4. Wszystkie zostały zakupione w Biedronce oraz Pepco.










ORGANIZACJA

Kolejny rok z rzędu wybrałam kalendarz z Biedronki, ponieważ jest bardzo praktyczny, a do tego świetnie się prezentuje ;) Dodatkowo do zapisywania drobnych informacji nabyłam mały, podręczny notatnik.





SKOROSZYTY
Świetne rozwiązanie dla wszelkiego rodzaju kserówek i kart z zadaniami.




PIÓRNIK
W tym roku postawię na bardzo popularny ostatnio piórnik - szufladkę. Ja swój mam od mojej siostry, która kupiła go w Empiku.
                                                                               


   

PRZYBORY DO PISANIA

Długopisy, ołówki, cienkopisy, zakreślacze i całą resztę tych podstawowych przyborów dostaniecie w Biedrone oraz Pepco.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz