piątek, 29 lipca 2016

Eveline 8w1 do paznokci - jak to naprawde jest?

Dziś przychodzę do Was z recenzją odżywki, która uratowała moje paznokcie. Mówię tu o produkcie, który budzi mieszane uczucia wśród jego testerek. Wszystko dlatego, że odżywka "8w1" od Eveline Cosmetics zawiera w swoim składzie formaldehyd, którego po prostu paznokcie niektórych z Nas nie akceptują i bolą w połączeniu właśnie z tym składnikiem. Na długo przed posiadaniem tego kosmetyku czytałam wiele Waszych opinii na jego temat i niestety większość z nich była negatywna, więc odkładałam zakup. Jednak podczas majowej promocji '-49%' w Rossmannie kupił mi ją mój chłopak. Wtedy też nie pozostało mi nic innego jak przetestowanie jej. Po kilku pierwszych użyciach nie byłam w stanie stwierdzić jak działa na mnie. Chociaż nie bolały, ani piekły mnie paznokcie to nie widziałam też efektów. Z biegiem czasu zauważyłam jednak, że paznokcie są twardsze, mocniejsze i mniej łamliwe. Jak widzicie na zdjęciu paznokcie mam dość długie, co strasznie mnie cieszy, ponieważ nigdy wcześniej nie były w tak dobrym stanie. Dodam jeszcze, że stosuję ją jako bazę pod lakier i świetnie się sprawdza w tej roli. Podsumowując ww. odżywka potrafi zdziałać cuda, niestety tylko u części z Nas. Dlatego myślę ze naprawdę warto ją zakupić, tym bardziej, że nie jest to wysoki koszt i przetestować.
 
Informacje:
💖CENA - ok. 12 zł
💖DOSTĘPNOŚĆ - praktycznie każda drogeria i niektóre markety (na przykład TU)
💖POJEMNOŚĆ - 12 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz